Dołącz do nas:

Zabiegi

Wrastający paznokieć podcięcie

Każdego dnia przemierzamy kilka tysięcy kroków, stąd tak ważna jest prawidłowa higiena stóp i paznokci, polegająca na utrzymaniu ich nie tylko w czystości ale i zdrowej kondycji. Problemy związane ze stopami, często są niesłusznie bagatelizowane i prowadzą do pogłębienia zmian chorobowych, które w efekcie wymagają zaawansowanego leczenia. Zakrzywiająca lub podwijająca się płytka paznokcia prowadząca do okaleczenia otaczającego ją ciała to tzw. wrastający paznokieć. W Lublinie istnieje wiele gabinetów kosmetycznych, do których zgłaszają się osoby z takim schorzenie, jednak tego typu przypadłość wymaga konsultacji specjalisty ds. podologii. Niewłaściwe ,,leczenie” może jedynie pogłębić stan chorobowy, co w efekcie może być przyczyną zakażenia poranionych miejsc.

W wielu przypadkach to niewłaściwe obuwie, a także zbyt inwazyjne skracanie paznokci jest przyczyną zmian w płytce paznokcia. Skutkiem jest wówczas wrastający paznokieć. W Lublinie, w moim gabinecie wykonuję skuteczne i nieinwazyjne zabiegi mające na celu przywrócenie prawidłowego stanu kształtu i kierunku wzrostu płytki paznokcia. W terapii stosuję:

- klamry korygujące

- tamponady

Informuję i zwracam szczególną uwagę na profilaktykę stóp i prawidłową pielęgnację paznokcia mającego tendencję do wrastania.

Już dziś wylecz wrastający paznokieć. Lublin, Ortopodologiczne Centrum Terapii Stóp – zapraszam!

Cena: 70 zł

Jesteś zainteresowany? Skontaktuj się z nami.

Uprzejmie prosimy nie opisywać problemów dotyczących Państwa stóp. Niniejszy formularz służy umówieniu na wizytę. W celu profesjonalnej i rzetelnej analizy problemu, zapraszamy na osobiste konsultacje do naszego gabinetu.

token

© Centrum Terapii Stóp - 2016. Projekt i wykonanie - Freeline.
zamknij